Frakt, Betalning och Retur

Betalningsalternativ

Vi accepterar följande betalningsmetoder: Kort, Google Pay samt Revolut Pay.
 Välj den betalningsmetod som passar dig bäst vid utcheckning.

Leveranstider och fraktpriser

Vi erbjuder fraktalternativ med GLS och FedEx för att säkerställa en bekväm “dörr till dörr-leverans” för våra kunder.
FedEx levererar primärt till dörren, men i vissa fall kan leveransen ske till närmaste paketombud om hemleverans inte är möjlig.

Skickas inom EU

Alla våra paket skickas från vårt lager i Tjeckien.

Alla beställningar skickas med spårning, så det är möjligt att följa paketets resa direkt efter att det har skickats. När beställningen har skickats kan du hitta spårningsnumret under ditt konto. Du kommer också att få ett e-postmeddelande och/eller ett SMS med spårningsinformationen.

 

Returpolicy

Som kund ska du kontakta oss på Eco Supplements Ltd. inom 5 arbetsdagar om ditt paket inte har mottagits inom den angivna leveranstiden för din destination. Om du inte gör det och paketet returneras till oss, måste du betala för en ny fraktavgift till fullt pris. Om du av någon anledning vill få din order återbetald, kommer du att debiteras en transaktionsavgift på 50 SEK för återbetalningen plus fraktkostnaderna om vi redan har skickat den till dig. Om du vill reklamera din produkt, till exempel om den har skadats under transporten eller skickats felaktigt, måste detta ske inom 24 timmar efter mottagandet av dina varor genom att kontakta oss. När vi har bekräftat en eventuell reklamation, kommer vi omedelbart att leverera varorna igen eller kreditera ditt konto fullt ut. Eventuella kostnader i samband med återsändning av produkten är Eco Supplements Ltd:s ansvar. Inga ytterligare kostnader kommer att påföras våra kunder.

Fraktvillkor och ansvar

Våra produkter skickas från vårt lager i Tjeckien och följer bulgariska lagar och regler. Som kund är du ansvarig för att säkerställa att produkterna du beställer är tillåtna enligt lagarna i det land där du mottar leveransen.

Vi ansvarar inte för eventuella begränsningar eller regleringar som gäller i mottagarlandet.

 

Retur av produkter

Produkter som inte är defekta kan returneras inom 14 dagar efter fakturering i nytt och oanvänt skick med alla originalförpackningsmaterial och fakturor/kvitton för att få pengarna tillbaka minus de ursprungliga fraktkostnaderna som vi har betalat för att skicka produkten till dig. Återbetalningsavgiften och fraktkostnaderna gäller inte om en defekt produkt har skickats. Alla varor som köps från Eco Supplements Ltd. omfattas av ett fraktavtal. Det betyder att risken för förlust och äganderätten till sådana varor övergår till dig när vi överlämnar dem till transportören.

Produktutbyte

Vi byter gärna våra produkter, förutsatt att de returneras till vår butik inom 14 dagar efter fakturering och är i samma skick som vid mottagandet. Kostnaderna för frakten för att returnera paketet till Eco Supplements Ltd. täcks av kunden, och kostnaderna för att skicka ersättningen måste också täckas av kunden.

Ecosupplements kundtjänst

Leveranstid

Leveranstiden är 5-8 arbetsdagar

Frakten är fullt spårbar.
Paketen levereras direkt till din dörr eller till ditt närmaste utlämningsställe.

Klagomålshantering

Om du vill lämna in ett klagomål angående våra produkter eller tjänster, vänligen kontakta vår kundtjänst via e-post på support@ecosupplements.eu. Vi strävar efter att besvara alla klagomål inom 48 timmar. Eventuella tvister hanteras i enlighet med bulgarisk konsumentlagstiftning. Om en lösning inte kan uppnås kan du eskalera ärendet till relevant konsumentinstans eller annan behörig myndighet.